Гарантія, обмін та повернення
Обмін та повернення товару
- Товар не був у вжитку та не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей) тощо.
- Товар повністю укомплектований, та не порушена цілісність упаковки та аксесуарів, які входять до комплекту.
- Оплата зворотної доставки здійснюється Покупцем під час відправлення повернення.
Яка гарантія на товар?
Ми надаємо гарантію на весь товар який продається в інтернет-магазині starlink-dnipro.com.ua. Термін гарантійного обслуговування 1 рік.
Як здати товар ?
Для гарантійного обслуговування товару, придбаного в інтернет-магазині starlink-dnipro.com.ua, ви можете звернутися до магазину та до точки прийому сервісного центру за адресою: м. Дніпро, вул. Автотранспортна 2, офіс 502. Якщо звернутись напряму немає змоги, ви можете відправити товар Новою поштою м. Дніпро, НП 154 :

- Отримувач - Лахнов Михайло Вікторович
- email - ukrtecheng@gmail.com
- Телефон - +38 068 220 4488
- Оплата доставки – за рахунок отримувача (якщо на діагностиці буде виявлено, що товар не підлягає гарантійному обслуговуванню, вартість доставки сплачує споживач )
- Оголошена вартість – дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком/видатковою накладною
Інструкція щодо повернення грошей
При поверненні грошей за товар належної якості розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі. Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом 7-ми днів.
Вимоги споживача розглядаються тільки за умови:
- пред'явлення товарного чека, що підтверджує купівлю;
- повної комплектації товару;
- заводської упаковки;
- наявності гарантійного талона.
Заміна товару або повернення грошей можливі тільки при дотриманні всіх умов і процедур.
У заміні товару або поверненні грошей буде відмовлено, якщо:
- пройшло більше 14-ти днів із моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків;
- товар, який не має суттєвих недоліків, був у використанні та не є новим;
- при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
- немає документа, що підтверджує факт купівлі товару, або гарантійного талона, повної комплектації товару.
Повернення грошей за товар неналежної якості здійснюється в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом 7-ми днів. У разі підвищення ціни на товар розрахунок проводиться виходячи з його вартості на момент пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості на момент купівлі товару.
Додаткова інформація
- Якщо товар бракований, повернення за рахунок продавця;
- Якщо товар не підійшов, надсилання відбувається за рахунок покупця;
Товар не підлягає гарантійному обслуговуванню і гарантійні зобов’язання не поширюються, якщо:
- Серійний номер , що зберігається в пам’яті виробу не може бути встановлено (змінено, стерто, нерозбірливий і т. ін.)
- Відсутні документи, які свідчать про купівлю товару в нашому магазині
- Виявлено несанкціоноване втручання, розкриття чи ремонт пристрою неуповноваженими особами, або змінено внутрішні компоненти товару, змінено його конструкцію або схему.
- Порушені правила використання товару або його використання не за призначенням
- Присутні механічні чи інші пошкодження, що виникли з вини необережних чи умисних дій Споживача чи третіх осіб.
- Виявлені пошкодження викликані потраплянням всередину товару сторонніх предметів, рідин, речовин та ін., дією екстремальних температур, аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі.
- Пошкодження викликані в результаті стихійних лих
- Виявлено природний знос елементів
- Виявлено пошкодження викликані роботою сторонніх завантажених програм або які виникли через дефекти системи у якій використовувався товар.
Доставка та оплата
Адресна доставка
Служби доставки:
Нова пошта
Термін доставки не більше 1-5 днів
- Безкоштовна доставка
Способи доставки
Самовивіз із магазину
Переваги:
Професійна консультація.
Перевірка товару на відсутність дефектів.
Якщо потрібний товар є в наявності, то забрати його можна через годину після оформлення замовлення.

Доставка накладеним платежем або за передоплатою - у відділення та поштомат Нової пошти (вартість визначає перевізник).
Способи оплати
Онлайн оплата
Після отримання посилання на оплату Ви можете обрати зручний для Вас варіант оплати онлайн:
- Google Pay
- Apple Pay
- Оплата картками Visa / MasterCard будь-якого банку будь-якої країни світу
- Оплата через інтернет-банкінг Приват24
- Оплата готівкою у мережі терміналів ПриватБанк
- Оплата готівкою у відділенні «Нової Пошти».
- Оплата банківською карткою Visa або MasterCard у відділенні «Нової Пошти».
- Оплата банківською картою online на сайті або в мобільному додатку «Нової Пошти».