Гарантія, обмін та повернення

Обмін та повернення товару

Термін обміну та повернення товару,  купленого в інтернет-магазині starlink-dnipro.com.ua становить 14 календарних днів із моменту отримання товару покупцем.
 
Умови для обміну/повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки:
 
  •  Товар не був у вжитку та не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей) тощо.
  •  Товар повністю укомплектований, та не порушена цілісність упаковки та аксесуарів, які входять до комплекту.
  • Оплата зворотної доставки здійснюється Покупцем під час відправлення повернення.

 

Яка гарантія на товар?

Ми надаємо гарантію на весь товар який продається  в інтернет-магазині starlink-dnipro.com.ua. Термін гарантійного обслуговування 1 рік.

 

Як здати товар ?

Для гарантійного обслуговування товару, придбаного в інтернет-магазині starlink-dnipro.com.ua, ви можете звернутися до магазину та до точки прийому сервісного центру за адресою: м. Дніпро, вул. Автотранспортна 2, офіс 502. Якщо звернутись напряму немає змоги, ви можете відправити товар Новою поштою м. Дніпро, НП 154 :

 
 
  • Отримувач - Лахнов Михайло Вікторович
  •  email - ukrtecheng@gmail.com
  • Телефон - +38 068 220 4488
  • Оплата доставки – за рахунок отримувача (якщо на діагностиці буде виявлено, що товар не підлягає гарантійному обслуговуванню, вартість доставки сплачує споживач )
  • Оголошена вартість – дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком/видатковою накладною

Інструкція щодо повернення грошей

При поверненні грошей за товар належної якості розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі. Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом 7-ми днів.

Вимоги споживача розглядаються тільки за умови:

  • пред'явлення товарного чека, що підтверджує купівлю;
  • повної комплектації товару;
  • заводської упаковки;
  • наявності гарантійного талона.

Заміна товару або повернення грошей можливі тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

У заміні товару або поверненні грошей буде відмовлено, якщо:

  1. пройшло більше 14-ти днів із моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків;
  2. товар, який не має суттєвих недоліків, був у використанні та не є новим;
  3. при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  4. немає документа, що підтверджує факт купівлі товару, або гарантійного талона, повної комплектації товару.

Повернення грошей за товар неналежної якості здійснюється в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом 7-ми днів. У разі підвищення ціни на товар розрахунок проводиться виходячи з його вартості на момент пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості на момент купівлі товару.

 

Додаткова інформація

  • Якщо товар бракований, повернення за рахунок продавця;
  • Якщо товар не підійшов, надсилання відбувається за рахунок покупця;

Товар не підлягає гарантійному обслуговуванню і гарантійні зобов’язання не поширюються, якщо:

  • Серійний номер , що зберігається в пам’яті виробу не може бути встановлено (змінено, стерто, нерозбірливий і т. ін.)
  • Відсутні документи, які свідчать про купівлю товару в нашому магазині
  • Виявлено несанкціоноване втручання, розкриття чи ремонт пристрою неуповноваженими особами, або змінено внутрішні компоненти товару, змінено його конструкцію або схему.
  • Порушені правила використання товару або його використання не за призначенням
  • Присутні механічні чи інші пошкодження, що виникли з вини необережних чи умисних дій Споживача чи третіх осіб.
  • Виявлені пошкодження викликані потраплянням всередину товару сторонніх предметів, рідин, речовин та ін., дією екстремальних температур, аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі.
  • Пошкодження викликані в результаті стихійних лих
  • Виявлено природний знос елементів
  • Виявлено пошкодження викликані роботою сторонніх завантажених програм або які виникли через дефекти системи у якій використовувався товар.

Доставка та оплата

 

Адресна доставка

  • Служби доставки:

     Нова пошта

  • Термін доставки не більше 1-5 днів

  • Безкоштовна доставка

Способи доставки

Самовивіз із магазину

Переваги:

  • Професійна консультація.

  • Перевірка товару на відсутність дефектів.

  • Якщо потрібний товар є в наявності, то забрати його можна через годину після оформлення замовлення.

 Нова пошта
 
  • Доставка накладеним платежем або за передоплатою - у відділення та поштомат Нової пошти (вартість визначає перевізник).

Способи оплати

Онлайн оплата

Після отримання посилання на оплату Ви можете обрати зручний для Вас варіант оплати онлайн:

  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Оплата картками Visa / MasterCard будь-якого банку будь-якої країни світу
  • Оплата через інтернет-банкінг Приват24
  • Оплата готівкою у мережі терміналів ПриватБанк
  • Оплата готівкою у відділенні «Нової Пошти».
  • Оплата банківською карткою Visa або MasterCard у відділенні «Нової Пошти».
  • Оплата банківською картою online на сайті або в мобільному додатку «Нової Пошти».